Wednesday, December 24, 2008

susahnye kalo kene TAG!!

Rules ; Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng'tag' dia.

ashura izwani:

1-suke change mood
2-suke makan coklat
3-suke melukis
4-panas baran(maybe)
5-agak emo
5-org yg suke merepek yg berlebihan smpai pening nk dgr
6-terlalu minat bace komik n minat anime
7-setie kawan
8-sangat comel cm spongebob aku!!
9-suke crite masalah n dgr masalah
10-happy go lucky n teramaat peramah...

Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara sesuatu pasal diri mereka

1-suke mnyusahkn orang
2-kuat menangis n merajok
3-suke mengelamun dlm kelas
4-xsuke org yg hipokrit!! n minah2 gedix kat skool
5-minat giler2 kat rob.pattinson n MCR
6-suke bace novel n buku skool tp xsuke wat keje skool
7-benci subjek maths!!
8-xsuke tengok crite hantu n ade unsur2 seram
9-senang maafkn org laen (maybe)
10-dah r tuh..banyak sangat syaratnye!!

*At the end you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1-ashura
2-azri
3-farah amalina
4-anyone yg nk bemurah ati nk tag.....

2 comments:

Anonymous said...

Woi, buat apa tag aku kalau aku dah tag kau! And yeah, tak payah ragu-ragu, aku memang panas baran pun. :P Banyak gak kau tau pasal aku eh? :D

feeza said...

suka suki aku r..
dah aku xphm ape ko ckp??!!!!
mmg r aku knl ko.. kite pnh dok rapat mase fom1 n see,??!! kite still kwn